Home - Webshop Support
Webshop Support zorgt dat je klanten 24/7 ondersteund kunnen worden. Je webshop is immers 24 uur per dag open en je klanten shoppen op ieder uur van de dag. Het liefst ben je dan van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat bereikbaar voor je klant, zodat vragen snel
beantwoord worden en klanten tevreden zijn. Want blije klanten komen terug én maken reclame voor je. Maar zeker als je in je eentje of met een klein team de webshop runt is dat niet
haalbaar. Daarom biedt 1850 Contact Center een oplossing op maat, voor grote en kleine webshops.
Het liefst heb je persoonlijk contact met je klant, zo bind je ze aan jouw winkel. Tegelijkertijd vind je het belangrijk dat klanten niet lang hoeven te wachten op antwoord en wil je ruime openingstijden van je klantenservice bieden. Met 1850 Webshop Support hoef je niet te kiezen tussen persoonlijk contact en snel antwoord. Wij nemen je klantcontact deels of helemaal over en handelen dit persoonlijk en professioneel af. Zo blijft de charme van een kleine webshop en het persoonlijke contact behouden, maar met
ruime openingstijden. Wij snappen dat flexibiliteit ook belangrijk voor je is, daarom kun je op ieder gewenst moment, in één simpele stap je telefoon naar ons doorschakelen en net zo simpel de doorschakeling weer opheffen.
De ene webshop is de andere niet, daarom bieden wij onze Webshop Support in drie verschillende bundels: Light, Basic en Premium.
Je kunt kiezen uit alleen een telefonische klantenservice, of klantenservice via chat e-mail, social media en telefoon. Ook kunnen we het hele afters-salestraject voor je overnemen. Om
zoveel mogelijk vragen van jouw klanten te kunnen beantwoorden, kunnen we in de bundels Basic en Premium jouw backoffice koppelen met ons systeem. Zo kunnen we vragen over voorraad of bestelstatus beantwoorden. Bij iedere bundel kun je kiezen of je gebruik maakt van het 085-nummer dat wij je gratis aanbieden.
Voor veel kleine webshops kan het lastig zijn om goed bereikbaar te zijn en snel antwoord te geven op vragen van klanten. Zeker als de webshop niet je primaire bron van inkomsten is en je daarnaast een andere baan hebt. Dan is deze bundel ideaal voor jou: wij nemen 7 dagen per week, van 8 uur ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds de telefoon voor je op, beantwoorden
de simpele vragen over bijvoorbeeld levertijd of ruilmogelijkheden en sturen je een notitie per mail over ieder gesprek. Je vult een briefing in met 20 standaard vragen, aan de hand daarvan maken wij een Q&A waarmee we jouw klant goed kunnen helpen.
Naast vragen over ruil- en retourneerprocedure, krijgen webshops ook veel vragen over voorraad en bestelstatus. Als je kiest voor Basic kunnen wij koppelen met jouw backoffice zodat we ook vragen over voorraad en bestelstatus kunnen beantwoorden. We stellen samen een briefing op voor onze agents waarin we afspraken maken over welke vragen wij beantwoorden, welke
we doorsturen en wat de tone-of-voice is. Vanaf Basic kun je, naast de 20 standaard vragen, nog 5 eigen veel gestelde vragen toevoegen aan onze Q&A. Ook bij deze bundel bieden wij een gratis 085-nummer aan.
Veel klanten geven nog steeds de voorkeur aan telefonisch contact, maar klantenservice via e-mail of social media is steeds meer in opkomst.
In Premium nemen we niet alleen je telefonische klantenservice over, maar ook je digitale klantenservice: via chat, mail en social media. Bovendien kunnen we vanaf Basic in je backoffice kijken, zodat we ook vragen over voorraad of bestelstatus kunnen beantwoorden. Ook in deze bundel kun je gebruik maken van de maatwerk Q&A. Op deze manier kunnen we zo’n 85% van alle vragen die wij binnenkrijgen direct beantwoorden.
Mocht je vragen hebben over onze diensten, neem dan vrijblijvend contact op met Jeroen Balk