Bel met onze agents op: 085 1850 085
Tevredenheid van onze klanten staat bij Sandd2me voorop. Het hebben van de juiste partner is voor ons dan ook van groot belang. De 1850cc aanpak, beschikbaarheid, flexibiliteit en mensen draagt hier zeker aan bij.
René Klis, Director Sandd2me
your specialist in customer care

Sandd

Verlengstuk van je organisatie

Sandd wil graag “de toekomst uit zijn tent lokken” zoals ze zelf zeggen. Dit Nederlandse bezorgbedrijf met innovatiekracht is continu op zoek naar wat er slimmer, beter en efficiënter kan. Ze willen maar één ding: en dat is dat post en pakketten op een kwalitatief goede en efficiënte manier worden bezorgd. Dit doen ze door gebruik te maken van hun unieke logistieke systemen en hun netwerk van ruim 18.000 toegewijde post en pakket bezorgers, Deze bezorgers komen uit de buurt van waar het pakket of de post naar toe gaat en dat maakt dat zij efficiënt en duurzaam met arbeidskrachten omgaan!

Nadat Sandd in 2017 met zegel verkoop de particuliere markt is gaan bedienen zijn ze tevens gestart met pakketdienst voor webshops. Ze doen dit ook weer op hun eigen onderscheidende wijze. Verpakking wordt afgestemd op het webshop merk en de wensen van de ontvanger. (Verpakkingsloos bezorgen kan dus ook) Communicatie vanuit naam van de webshop en pakketten die worden bezorgd als de klant thuis is! Als webshop kan je nu eindelijk grip houden op het proces totdat het pakket in de handen van jouw tevreden klant is afgeleverd.

Tevredenheid van onze klanten staat bij Sandd2me voorop. Het hebben van de juiste partner is voor ons dan ook van groot belang. De 1850cc aanpak, beschikbaarheid, flexibiliteit en mensen draagt hier zeker aan bij.
– René Klis, Director Sandd2me

De nieuwe pakketdienst is voor Sandd van strategisch belang en dus zijn ze op zoek gegaan naar de beste manier waarop de beloofde service ook waargemaakt kan worden. Het zomaar uitbesteden was geen optie. Ze moesten een partner vinden die met hun meedenkt en bij hun past qua visie en cultuur. Bij 1850cc geloven we in klant succes door onze medewerkers centraal te zetten en ze optimaal te ondersteunen in hun persoonlijke groei. We willen niet dat onze medewerkers voorgekauwde zinnen oplepelen maar instaat zijn om een klantdialoog tot stand te brengen en de klant optimaal te bedienen. Dat bleek ook precies te zijn waar ze naar op zoek waren.

De medewerkers die worden ingezet nemen niet alleen de telefoon op voor Sandd. Ze voelen zich ook Sandd en zijn een verlengstuk van de organisatie geworden. Ze werken vanuit de systemen van Sandd en weten binnen kaders die passen bij de Sandd cultuur zelfstandig beslissingen te nemen in het belang van de eindklant. Ze doen dit 7 dagen in de week, 12 uur per dag

Twijfelt u over uitbesteding of inhouse? Wilt u net als Sandd ook de ‘toekomst uit de tent lokken’…  Ga het gesprek aan met ons over hoe we bij 1850cc het verlengstuk kunnen zijn van jouw organisatie.

Meer weten? Neem dan contact met ons op. Contact