Jouw klant voelt zich bij ons thuis
your specialist in customer care

Vragen, klachten of het doorgeven van bestellingen; klanten willen vaak persoonlijk contact met bedrijven kunnen opnemen. Tegenwoordig willen klanten niet alleen bellen maar ook chatten, whatsApp of via email contact.

Wij zijn multichannel inzetbaar en we spreken meerdere talen. We zijn in  staat om te koppelen met CRM, relatie of backoffce systemen zodat we veel vragen zelf kunnen oplossen vanuit jouw naam.

Ons motto hierin: doe wat je goed kan en werk ongestoord! 80% van de medewerkers ervaren ad-hoc telefonie als grootste stoorzender. Vraag naar onze mogelijkheden en we denken graag met je mee.

De beste klantenservice

  • Onze bereikbaarheid kan 24 x 7
  • Wij staan je klant telefonisch te woord, maar ook via chat, e-mail of via social media kanalen
  • Wij werken alleen met hoog gekwalificeerde mensen zodat wij jouw naam hoog houden
  • Spreekt je klant geen Nederlands? Wij spreken ook Engels en Duits
  • Wilt je dat wij ook tijd besteden aan online georiënteerde bezoekers? Met webcare kunnen wij ook deze klanten goed helpen.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?