Webcare
your specialist in customer care

Webcare

Webcare neemt een steeds belangrijkere plek in binnen klantenservice. 1850 Contact Center heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met de diverse aspecten die komen kijken bij webcare, zo zorgen wij ervoor dat u altijd grip houdt op uw online reputatie en alles haalt uit uw social mediakanalen.

Online klantcontact

Klanten bepalen steeds meer via welk kanaal zij contact hebben met een organisatie en steeds vaker is dat niet telefonisch. Daarom is het belangrijk dat uw online kanalen net zo goed bemand zijn als uw telefoon. 1850 Contact Center zorgt ervoor dat al uw social mediakanalen 7 dagen per week van ’s ochtends 8 uur tot ’s avonds 10 uur beantwoord worden.

Reputatiemanagement

Het in kaart brengen van uw online reputatie is niet altijd gemakkelijk. Wat zeggen de mensen online over uw organisatie, niet alleen op Twitter en Facebook maar op alle online fora die relevant zijn? Hiervoor zijn de juiste tools nodig. Wij scrapen met de beste monitoring tools miljoenen onlinebronnen real time voor informatie over uw organisatie. Daarnaast reageren wij proactief op negatief en positief online sentiment zodat u altijd grip houdt om uw online reputatie.

Contentmarketing en analytics

Bedrijven investeren flink in contentcreatie, maar meet u ook de impact van de content? 1850 Contact Center biedt u ondersteuning bij het publiceren van uw content en het meten van de impact. Zo weet u zeker dat u altijd alles haalt uit uw social mediastrategie.

Wat kunnen wij voor jou betekenen? Neem contact met ons op