Salesondersteuning
your specialist in customer care

Salesondersteuning

Succesvolle sales valt of staat bij een goede voorbereiding, maar zeker ook bij een goede afronding. Maar zowel pre- als after-sales zijn tijdrovende klussen. Met de salesondersteuning van 1850 Contact Center haalt u alles uit uw salesteam, tegen een goede investering.

Pre-sales

Als uw salesteam werkt met een groot bestand prospects of oud-klanten waarvan u niet weet of zij zich (opnieuw) aan uw organisatie willen verbinden, is het een tijdrovende klus om deze allemaal te beoordelen. Wij bellen het klantenbestand na, handelen vervolgacties af (bijvoorbeeld versturen van informatie) en maken, indien nodig, (terugbel)afspraken. Wij maken aan de hand van het contact een inschatting hoe geneigd klanten zijn om zich (weer) aan uw organisatie te verbinden. Op deze manier kan uw organisatie zich volledig richten op de meest kansrijke klanten. Wij werken niet met belscripts, maar zorgen dat ieder contact persoonlijk, oprecht en professioneel is.

After-sales

Is uw klant tevreden met zijn bestelling, heeft hij nog vragen of zijn er nog problemen? Als u uw aftersalestraject goed inricht ondervangt u al veel klachten en problemen en dit is goed voor uw reputatie. Een goed after-salestraject levert uw organisatie bovendien geld op: klanten voelen zich belangrijk en gewaardeerd en zullen eerder nog een keer zaken met u doen. Daarnaast is dit contactmoment een kans voor up- of cross-selling. Maar aftersales is een tijdrovend proces. Daarom kunt u dit uitbesteden aan 1850 Contact Center. Onze agents zijn getraind in het voeren van goede servicegesprekken, zodat u de investering vanzelf terugverdient.

Wat kunnen wij voor jou betekenen? Neem contact met ons op