Multi-channel

Ben je ook op zoek naar een flexibele klantervaring? Wil je je klanten zelf laten kiezen met welk kanaal ze in contact willen treden? Bij 1850 Contact Centers bieden we meerdere oplossingen aan om jouw klant optimaal te bedienen. Zo kunnen wij jouw klanten naast telefonisch te woord staan, ook via de mail, chat en social media bedienen. Bied je klanten de flexibiliteit om het kanaal te kiezen dat hen het beste uitkomt om een uitstekende klantervaring te beleven.

Klanten bepalen steeds meer wanneer en via welk kanaal ze contact met je zoeken, sterker nog: online contact gaat het winnen van de telefoon. Kunnen ze jouw organisatie alleen via een mailadres of een telefoonnummer bereiken en bied je beperkte openingstijden? Dan hebben ze je concurrent al snel gevonden. Maar je klantenservice zo inrichten dat je 7 dagen per week optimaal bereikbaar bent via ieder denkbaar kanaal, is een flinke uitdaging. 1850 Contact Center helpt je daarbij: onze agents zitten 365 dagen per jaar, ook tijdens feestdagen, klaar om jouw klant optimaal te bedienen.

Benieuwd hoe we jouw klantenservice kunnen ondersteunen of inrichten? Neem contact met ons op.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?