Klantcontact
your specialist in customer care

Je klantenservice uitbesteden?

1850 Contact Center ondersteunt bedrijven al meer dan 10 jaar bij het optimaal invullen van hun klantcontact. Via ieder denkbaar kanaal en in verschillende talen: wij gaan voor niets minder dan uitmuntende service. Onze ondersteuning kan in verschillende vormen: wij kunnen je klantcontact helemaal overnemen, je overflow afhandelen wanneer je eigen klantenservice het (te) druk heeft of wij bieden tijdelijke ondersteuning bij bijvoorbeeld campagnes. Voor iedere vraag hebben wij een antwoord.

Antwoordservice

Jouw bereikbaarheid optimaliseren door eenvoudig de bedrijfstelefoon door te schakelen naar ons callcenter, zo is je bedrijf u ook buiten kantoortijden bereikbaar voor klanten. Onze klantcontactspecialisten nemen de boodschap aan en stellen de desbetreffende afdeling of contactpersoon binnen je organisatie op de hoogte middels een e-mail.

Overflow

Goede telefonische bereikbaarheid van je organisatie is voor een groot deel bepalend voor de tevredenheid van je klanten. Een van de grootste ergernissen van klanten is namelijk lange telefonische wachttijden. Kan je klantenservice (tijdelijk of op bepaalde momenten) de drukte niet aan, dan kun je ons op ieder gewenst tijdstip inschakelen. Wij handelen al het klantcontact vanuit naam van jouw bedrijf af. Zo voorkom je onnodig lange wachttijden en worden je klanten snel, professioneel en persoonlijk te woord gestaan.

Klantenservice uitbesteden

Naast extra ondersteuning tijdens drukke periodes, kunt je je klantenservice ook volledig aan ons uitbesteden. Doordat wij kunnen koppelen met je backend en samen met jouw een uitgebreide Q&A opstellen, kunnen wij bijna alle vragen direct beantwoorden.

Wat kunnen wij voor jou betekenen? Neem contact met ons op