Haal je alles uit je online en offline campagnes? Online leadgeneratie wordt steeds kostbaarder. Het succes valt of staat bij een goede opvolging. 1850 Contact Center kan dit voor je inrichten, zowel inbound als outbound. Wij zorgen dat geïnteresseerden snel te woord worden gestaan en bellen mailingbestanden voor je na.
Alleen een mailing is niet voldoende. Veel klanten hebben nog een extra zetje nodig om over te gaan tot een aanschaf. Onze service agents zijn getraind op het voeren van persoonlijke en oprechte gesprekken, met resultaat. Zonder opdringerig te zijn, dragen we bij aan je commerciële doelen.
Of je nu een commercial op televisie of radio hebt of je plaatst een advertenties: je moet zorgen voor een goede follow-up: potentiële klanten moeten ergens terecht kunnen met hun vragen. 1850 Contact Center regelt dit voor je: Niet alleen telefonisch, maar ook via chat, social media of reacties via een landingspagina. We kijken graag samen met jou wat het beste past bij jouw campagne. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.
Mocht je vragen hebben over onze diensten, neem dan vrijblijvend contact op met Jeroen Balk