Bel met onze agents op: 085 1850 085

Thuiswerken bereikbaarheid

Continu bereikbaar blijven voor alle klanten met vragen

1850 Contact Center heeft haar naam gemaakt met snel en effectief informatie geven aan Nederlandse bellers. We werden bekend met het geven van nummerinformatie, maar we doen nog veel meer.  We zetten onze ervaring al jaren in voor het helpen van bedrijven die gebeld worden met vragen.

1850 Contact Center kan op korte termijn het beantwoorden van de telefoon voor uw organisatie overnemen. Professioneel en volledig in uw stijl. Ideaal voor als uw telefoon vaak gebeld wordt of er tijdelijk minder mensen aanwezig zijn om de telefoon te beantwoorden.

We stellen samen met u een lijst met veelvoorkomende vragen op. Die vangen wij alvast voor u af. U ontvangt van ons per mail de gegevens van klanten met vragen die we niet direct konden beantwoorden, zodat u aan die vragen de juiste aandacht kunt geven. We kunnen deze bellers ook naar een medewerker van uw organisatie doorverbinden. Zo kunt u alle aandacht besteden aan ingewikkelde vragen. De rest doen nemen wij voor u uit handen.

In veel gevallen kunnen we al binnen 24 uur de telefoondruk van uw organisatie oplossen. Van 08:00 tot 22:00 en 7 dagen per week. Zo bent u snel weer goed bereikbaar en kunnen alle klantenvragen, ook de moeilijke, snel beantwoord worden met persoonlijke aandacht voor de beller.

1850 staat voor u klaar, al meer dan 10 jaar.
Ervaar hoe we wij dat voor u kunnen doen.

Bel ons op: 088-1850 102
Of stuur ons een email op: info@1850.nl
Chatten kan natuurlijk ook!

 

Multichannel klantenservice