Tevreden klanten met live-chat van 1850

Wil je ook sneller in contact komen met je klant? Chat zorgt voor laagdrempeligheid bij de klant!
Chat heeft zich inmiddels al bewezen, maar niet elke ondernemer heeft de tijd of capaciteit in huis om de vraag van jouw potentiële klanten te beantwoorden en zeker niet als je klant graag buiten openingstijden met je in contact wil komen.

Waarom live-chat?

  • Chat is inmiddels een ‘standaard’ must have geworden
  • Daling verlatingspercentage winkelwagen
  • Toename klanttevredenheid
  • Daling van de kosten

Multi-channel klantcontact

Klanten zijn steeds meer verbonden. Communicatie vindt plaats met elkaar en met bedrijven via kanalen als telefoon, e-mail, live-chat en social media. Klanten hebben de mogelijkheid om via veel verschillende kanalen contact op te nemen met een bedrijf. Van al deze kanalen wordt live-chat het beste gewaardeerd.

Verschillende onderzoeken op het gebied van klantcontact en in het specifiek live-chat, tonen de financiële en servicegerichte voordelen aan. Bij het juiste gebruik van live-chat door retail bedrijven is een afname van verlaten winkelwagens, hogere gemiddelde aankoopprijs, tevreden klanten, meer conversie en minder kosten in verschillende onderzoeken bewezen. Maar op het juiste gebruik ligt de nadruk. Het allerbelangrijkste is namelijk dat je gaat chatten. Bezoekers die chatten zijn 4,5 keer waardevoller dan bezoekers die niet chatten. Dus kies je voor live-chat, doe het dan goed en zorg dat mensen gaan chatten!

Chat van 1850

Met chat van 1850 Contact Center worden jouw klanten 365 dagen per jaar van ‘s ochtends 8 uur tot ‘s avonds 22 uur via onder andere chat te woord gestaan. Ze krijgen snel de juiste antwoorden en dat zie jij terug in je bedrijfsresultaten. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op met Ruben Kippers.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?